LigaRo

par visu ap mani… tikai ne darbu…

Saldumu gavēnis 26/02/2013

Filed under: Pārdomas — LigaRo @ 20:21
Tags:

sweetsVairākus gadus atpakaļ izmēģināju gavēni un neēdu gaļu – gribēju zināt, vai vispār esmu uz to spējīga. Izrādījās, ka esmu. Bija vajadzīgs laiks, lai pierastu pusdienās saskatīt ēdiena variācijas bez gaļas, bet tiklīdz ar to tiku galā, gavēnis vairs nebija nekāds izaicinājums. Tajā laikā jutos ļoti labi – gan no tā, ka varēju izturēt savu apņemšanos, gan no tā, ka fiziski jutos vieglāka – pašsajūta bija labāka. Vienīgais diskomforts bija ožas saasināšanās, kas pilsētā nozīmē izteikti sajust auto izplūdes gāzes, cigarešu dūmus utml.

Šogad mana apņemšanās bija tikt galā ar divām citām vājībām – saldumiem, kurus parasti neēdu daudz, bet bieži – pārāk bieži, kā arī man bija vēlme samazināt alkohola patēriņu – neizmantot to stresa un pārslodzes seku mazināšanai😉

Uz pirmo no diviem es tad arī praktiski saņēmos (abi likās uzreiz par daudz un tad izvēlējos lielāko no ‘ļaunumiem’). Pirmā nedēļa aizritēja bez iespringuma, bet pēc tam ik pa laikam ķeru sevi pie domas, ka gribas kaut ko saldu. Pagaidām ir motivācija noturēties un ceru, ka man tā pietiks līdz pat Lieldienām – kā es jūs gaidu!!!!😉

 

Komentēt

