LigaRo

par visu ap mani… tikai ne darbu…

Biezpiena kūka ar banāniem 16/09/2011

Filed under: Receptes — LigaRo @ 11:57
Tags: ,

Kūku atklāju ciemos pie draugiem. Man ļoti garšo biezpiens un biezpien-maizes/ kūkas esmu ēdusi daudz un dažādas, bet šī bija atklājums, kuru pati mēģinu šobrīd 2 reizi – ļoti garda kūka, kuras triks, manuprāt, ir selgas cepumi ar banāniem pamatnē!

Recepte ir ņemta no ČetrasSezonas.lv. Taisīju visu, kā tur aprakstīts, izņemot, biezpienu liku nevis 300g, bet 2x180g – 2 paciņas. Pūdercukuru aizstāju ar parasto. Bet laiku uz pagatavošanu patērēju vismaz 2 reizes vairāk nekā receptē rakstīts – man nekādi neizdevās iekļauties 30 min ar cepumu blenderēšanu, pamatnes izlikšanu, biezpiena blenderēšanu, banānu kārtošanu utt.

Attiecībā uz cepumu blenderēšanu man uzreiz radās priekšlikums Staburadzei tirgot samaltus cepumus kulinārēm mājās – domāju, ka pieprasījums būtu gana liels, jo daudzās receptēs esmu redzējusi sastāvdaļu – Selgas cepumi😉 Bet, ja tomēr tas ir jādara pašām – iesaku nevis blenderēt un cerēt, ka blenderis izdzīvos un nesalūzīs, bet izmantot veco labo mīklas rulli uz koka dēlīša – beigās ir gan ātrāk, gan ērtāk😉

Un dažas bildītes no kūkas tapšanas procesa:

 

Komentēt

