LigaRo

par visu ap mani… tikai ne darbu…

cepurītes 19/07/2011

Filed under: Rokdarbi — LigaRo @ 21:31
Tags: , , , ,

Rokdarbi ir viena lieta, kas nu jau vairāk kā pusgadu baro manu dvēseli – sākumā žabo, tad piespraudes, tad zeķes un veste, tad rokassprādzes un cepures. Un tas, kas man tajā visā patīk – eksperimenti, ko un kā var izdarīt. Tamborēšana ir tā lieta, kur jūtu, ka varu izpausties radoši – dzija un diegi paciešs visu, dara visu, ko tiem liek… vaig tikai iedomāties kaut ko un tas jau top…

manā kontā ir arī viena mācekle – ierādīju gan rokassprādzes, gan cepurītes drauga māsas meitai un arī viņa uz laiciņu aizrāvās…

bet nu par pēdējā laika kulmināciju – Positivus festivālā cepurītes bija paņēmis gan draugs, gan kaimiņš, kuriem tās biju tamborējusi un dāvinājusi… un beigās mūsu kompānijā visiem 3 puišiem bija manis tamborētas cepurītes galvā, turklāt, ļoti labi izskatījās – visi satiktie draugi un paziņas prasīja, kur tādas dabūja, izteica komplimentus gan puišiem, gan man, kad uzzināja, ka esmu to autore…

šodien Facebook izvērtās diskusija par cepurītēm – kaimiņš Artis iedrošināja izvērst cepurīšu biznesu, bet es beigās saņēmos uztamborēt jau iepriekš izplānoto cepurīti PATI SEV :D  un no tā man prieciņš šodien… maziņš, bet prieciņš😛

 

Komentēt

