LigaRo

par visu ap mani… tikai ne darbu…

vai Tu tici liktenim? 30/05/2011

Filed under: Pārdomas — LigaRo @ 20:46
Tags: ,

es ticu. tas ir vienīgais veids, kā varu izskaidrot citādi nesaprotamas lietas. mana līdz šim iegūtā dzīves formula ir vienmēr tiekties uz priekšu un pēc iespējas mazāk skatīties atpakaļ. pat tad, kad jūties sasniegusi kāroto, netīksminies par to, bet izvirzi jaunus mērķus.. es ticu, ka dzīvei ir jēga tikai tik ilgi, kamēr tev ir mērķis un to uz to tiecies. un tiklīdz vienu mērķi sasniedz, izvirzi un tiecies pēc nākamā un tā visu laiku – līdz apstājies pavisam…

cilvēks, kurš netiecas uz priekšu, nevis dzīvo, bet eksistē. un tas ir skumji – negribēt no dzīves vairāk, netiekties uz priekšu un nesasniegt jaunas virsotnes – jaunus iespaidus, jaunu pieredzi, jaunas iepazīšanās ar cilvēkiem, jaunu redzējumu par sevi un apkārtējo vidi..

bet atgriežoties pie likteņa jēdziena – kā savādāk nosaukt pēkšņas korekcijas kāda cilvēka dzīvē, ko negaida ne viņš pats nedz apkārtējie līdzcilvēki? ja neviens neprasa, ko cilvēks grib, bet vienkārši dara pa savam? Ir tik daudz gadījumu, kas pierāda teicienu ‘no sava ķieģeļa neaizmuksi’ (vai kaut kā līdzīgi), ka to var pieņemt kā aksiomu – vispārzināmu neapstrīdamu patiesību. un es esmu saskārusies ar vairākiem šādiem gadījumiem. es ticu šai aksiomai un neapstrīdu to. tikai pieņemt arī nav viegli. gribas saprast – kāpēc? un tas ir bezjēdzīgākais jautājums liktenim. tas tikai moka vēl vairāk.

visgrūtāk ir samierināties ar likteni brīžos, kad tas skar Tevi un Tavu ģimeni. kad gribas cīnīties līdz pēdējam, bet ar to ir par maz. kad vienīgais, ko vari darīt – pieņemt notiekošo un baudīt mirkli.. es šīs sajūtas, diemžēl, zinu un piedzīvoju ne pirmo reizi – to milzīgo kamolu krūtīs, kas spiež, ko gribas izspļaut un aizmukt, bet nevar, to bezspēcību un līdzcietību par tuva cilvēka nerealizētiem sapņiem, sagrautām ilūzijām un neizmērojamu vēlmi dzīvot..

šādos brīžos nevar noliegt – dzīve nav nekāda medus maize, bet dzīvot gribās. un gribās realizēt visus savus plānus šai dzīvē. tikai tu nekad nezini, cik daudz Tev būs lemts. tieši tādēļ ir jādzīvo šodien un jātiecas uz katru sapni šodien nevis kaut kad vēlāk – kaut kad pēc tam..

 

Komentēt

