LigaRo

par visu ap mani… tikai ne darbu…

iedvesma ciemojas 29/03/2011

Filed under: Bildes,Rokdarbi — LigaRo @ 22:35
Tags: , ,

šī diena nedaudz ar piespiešanos, bet bija iedvesmas diena. tapa kārtējā lampa. šoreiz pavisam maziņa – miniatūra. attiecīgi esmu izmantojusi visus lampu karkasus, kas man bija tā vai citādi uzkrājušies. un, domāju, ka katram no tiem esmu atradusi labas jaunās mājas. šīs dienas lampa rīt brauks uz mājām. rīt ir drauga mammas dzimšanas diena – labs iemesls, vai ne?😉

ņemot vērā, ka ar šo lampu vismaz uz šo brīdi noslēdzas arī lampu ‘ražošana’, gribas padalīties pārdomās. pirms vispār ķēros klāt kādiem rokdarbiem, mani mocīja doma, ka es neko par to nezinu – kādus materiālus un stiprinājumus var/ labāk izmantot, kā un kur izdevīgāk to visu iegādāties. beigās izdevīga nebija neviena no lampām, jo visus materiālus pirku veikalos, kuri izmanto tādu cilvēku kā es nezināšanu un laipni piedāvā iegādāties visu par īpašām cenām🙂 Rēķināju, ka materiālos uz katru lampu tērēju orientējoši 20 Ls. Darbs – sākumā vairākas nedēļas, kamēr pēdējās divas lampas – 1 nedēļa un 1 diena, turklāt, centos maksimāli izmantot jau līdz šim sapirkto materiālu pārpalikumus. ar labiem nodomiem, protams😉 bet svarīgākais secinājums man tomēr ir tas, ka rokdarbu gadījumā es vairāk baudu procesu nekā rezultātu😦 Īpaši lampai, ko taisīju tētim… jau iepriekš visu biju labi izdomājusi jev iztēlojusies – ko un kā gribu taisīt… tikai iztēles aina rezultātā nesakrita ar realitāti… bija mulsinoši skatīties uz lampu, kuru nedēļu no vietas esi pa vīlītei šuvis kopā, bet beigās neesi pārliecināts, vai tas, ko redzi, patīk?! mierināja vienīgi doma, ka tas viss ir taisīts no sirds, ņemot vērā tēva mājas interjēru – krāsas, stilu utt. Un vēl mierināja tas, ka iedegta lampa izskatījās gana skaista (izslēgtā veidā draugam tā radīja asociācijas ar sieviešu apakšsvārkiem dēl mežģīnēm, ko izmantoju). tieši taisot lampu tētim sapratu, ka šis ir retais gadījums, kad es baudu procesu nevis rezultātu! tādēļ šodien, kad taisīju lampu drauga mammai, spiedu sevi koncentrēties uz rezultātu un optimizēt procesā ieguldīto laiku. jāatzīst – laiku es tiešām efektīvi optimizēju – dienas laikā lampu vēl nekad nebiju uztaisījusi! un procesu izbaudīju ne mazāk – izdomāju jaunu tehniku, kā stiprināt papīru bez karstās līmes, kas ar laiku lūzt un neturas (no pirmās lampas pieredzes, kuru, visticamāk, drīz jaukšu ārā un pārtaisīšu) & bija prieks redzēt, ka tas strādā + ļoti labi izskatās..

tā kā pēdējā lampa ir domāta drauga mammai, tad ļāvu arī viņam komentēt procesu un virzīt rezultātu.tieši viņa ietekmē tapa abažūra 2.kārta ar krāsaino dziju – viņam gribējās kaut ko dzīvīgāku virs citādi ‘vienkāršā’ papīra (man gan tas papīrs liekas gana elegants ar dažādām lapām iespiestām un enerģiski sasistajiem caurumiņiem visas dienas garumā, lai gaismai ir kur izlauzties😛 ). ko teiks jaunā lampas īpašniece, dzirdēšu rīt. bet ticu, ka Miķīts kā neviens spēs novērtēt manu ieguldījumu dāvanas tapšanā!😉

 

Komentēt

