LigaRo

par visu ap mani… tikai ne darbu…

krustmeitai jau 4 gadiņi 26/03/2011

Filed under: Piedzīvojumi — LigaRo @ 13:33
Tags: ,

Ja nebūtu tāda nepieciešamība vienu dienu no agra rīta līdz vēlam vakaram pieskatīt krustmeitu Viktoriju, tad nemaz nezinātu, CIK liela viņa jau ir izaugusi. No malas skatoties, man viņa vienmēr ir likusies paraugbērns – minimāli niķi, ļoti saprātīga, gudra un, galvenais, mīļa un iejūtīga pret visiem apkārt. Tā vien gribas visu laiku viņu cieši apķert un samīļot!

Bet 4 gadi Vikai iezīmējas ar tekstu – esmu jau liela, esmu princese! Tā nu viena no lietām, ko kopīgi darījām dienā, kad viņu pieskatīju – pucējāmies un fotogrāfējāmies 🙂 Protams, daļa iniciatīvas nāca no manis, kad redzēju, kā viņa pārģērbjas, priecājas par jaunu kaklarotiņu ar rozā Bembiju, staigā princešu augstpapēžu kurpēs un mētā balonus pa gaisu. Man šī aina likās kā radīta iemūžināšanai 😉

Dažas bildītes, uzņemtas ar telefonu:

Šodien Vikai ir dzimšanas dienas ballīte, uz kuru jau pamazām jāsāk taisīties. Dāvaniņu jau it kā pasniedzu, kad ciemojos, jo īstā dzimšanas diena bija jau pirmdien, bet šajā reizē Vika man vēl pačuksēja uz austiņas, ka viena lieta, ko viņa vēl ļoti vēloties, ir Hello Kitty gredzentiņš. Kā jau labai krustmātei pienāktos, biju vairākos veikalos un mēģināju kāroto gredzentiņu atrast. Pagaidām nesekmīgi. Vēl ir stunda laika – turpināšu meklēt & ceru sagādāt patīkamu pārsteigumu Vikai arī šodien!

 

Komentēt

