LigaRo

par visu ap mani… tikai ne darbu…

tēta dzimšanas diena 18/03/2011

Filed under: Pārdomas,Rokdarbi — LigaRo @ 00:19
Tags: , , , , ,

Nupat nosvinēju vienu ļoti īpašu dienu – sava tēva 60-to dzimšanas dienu. Lielā svinēšana būs tikai sestdien kopā ar radiem un draugiem, bet šodien pasēdējām šaurākā ģimenes lokā. Un bija labi! Tur tad, laikam, arī slēpjas ģimenes spēks un varenība, ka nav vajadzīgs nekas īpašs, lai justos labi. Pietiek, ka tuvākie cilvēki ir blakus!

Vēl man šodien bija svarīgi, ka uztaisīju un uzdāvināju pēdējo no trīs lampām ar vienādiem karkasiem, ko savā laikā tētim lūdzu izveidot. Pirmā lampa kā jau pirmā – palika pie manis pašas. Otrā aizceļoja pie krustmeitas un attiecīgi brāļa ģimenes, bet trešā šodien aizbrauca pie tēva. Nezinu, kā viņiem, bet man tas ir kaut kas īpašs – mums visiem it kā vienādas formas, bet stilistiski dažādas lampas. Man tas liekas simboliski. Un ceru, ka brālim un tētim šīs lampas arī ir kaut kas vairāk kā vienkārši lampa – katrā no tām esmu ielikusi daļiņu sevis un savas mīlestības pret saviem tuvākajiem!

Jaunākā no lampām:

 

Komentēt

